REKLAMACIJE


Kupac je dužan da prilikom prijema robe istu pregleda, ukoliko je roba ostećena ili nije srazmerna poručenoj VODO-CENTAR d.o.o. je u obavezi da vam dostavi u najkraćem roku ispravan proizvod.

Ukoliko se desi da vam prilikom isporuke brze pošte stigne ostećena roba ili ne odgovara traženoj robi molimo vas da nas odmah a najkasnije u roku od 24h od prijema robe obavestite putem telefona 064-813-3094 ili putem mejla office@vodocentar.com sa vašim podacima i vrstom problema. U najkraćem roku a najkasnije u roku od 8 dana biće Vam odgovoreno na reklamaciju i obavestiti Vas o daljim postupcima.

Rok rešavanja reklamacije je 8 dana.

Za uvažene reklamacije VODO-CENTAR d.o.o. snosi sve troškove.
Sve dodatne informacij možete dobiti putem telefona ili mejla od strane jednog od naših lokala:

LOKAL 1:

  • Adresa: Bežanijska 56, Zemun Srbija
  • Telefon: +381(0)11 770-77-64
  • Telefon: +381(0)64 813-30-94
  • Telefon: +381(0)64 813-30-97
  • Email: office@vodocentar.com

LOKAL 2:

  • Adresa|: Cara Dušana 201, Zemun Srbija
  • Telefon: +381(0)11 210-41-89
  • Mobilni: +381(0)64 813-30-94
  • Mobilni: +381(0)64 813-30-96
  • Email: salon@vodocentar.com